Προς τον Πρόεδρο, Γ. Γραμματέα και το Γενικό Συμβούλιο της ΟΤΟΕ
26-6-2026
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες
Σας στέλνουμε σχέδιο ανακοίνωσης που προτείνουμε να εκδώσει η ΟΤΟΕ, για το ζήτημα που θέσαμε και στην κοινή συνεδρίαση της Γραμματείας Εργασιακών Σχέσεων και Ισότητας στις 23/6.
Ήδη, το Εργατικό Κέντρο Αθήνας, καθώς και πλήθος άλλων συνδικαλιστικών φορέων έχει εκδώσει αντίστοιχα ψηφίσματα διαμαρτυρίας.
ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΑ Η ΑΠΕΛΑΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ
Καταδικάζουμε την απαράδεκτη απαγόρευση εισόδου Ελλήνων συνδικαλιστών στην Δυτική όχθη όπου ήταν προσκεκλημένοι από την «Γενική Ομοσπονδία Σωματείων Παλαιστίνης».
Το κράτος του Ισραήλ απέλασε από το Τελ-Αβίβ την Ελληνική αποστολή στην οποία μετείχε και η συνάδελφος Γ. Λαζαροπούλου, μέλος του ΓΣ της ΟΤΟΕ, στην προσπάθεια του να επιβάλλει τον απομονωτισμό του λαού της Παλαιστίνης.
Το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη την ώρα που στις διεθνείς εξελίξεις αποτυπώθηκε η αποτυχία των ΗΠΑ – ΙΣΡΑΗΛ να επιβάλλουν το σχεδιασμό τους στο ΙΡΑΝ για τον έλεγχο της χώρας. Χωρίς αυταπάτες και εμπιστοσύνη στις δεσμεύσεις των ιμπεριαλιστών, η αποτυχία των ΗΠΑ-ΙΣΡΑΗΛ έστειλε σαφές μήνυμα στην παγκόσμια κοινότητα ότι ο ιμπεριαλισμός δεν είναι ανίκητος.
Δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας στον Παλαιστινιακό λαό, που αγωνίζεται ενάντια στη γενοκτονία και έχει πληρώσει βαρύ τίμημα από την ιμπεριαλιστική επιθετικότητα των ΗΠΑ και της δολοφονικής κυβέρνησης του Ισραήλ .
Η Ελληνική Κυβέρνηση δεν μπορεί να κρύβεται. Οφείλει άμεσα να καταδικάσει την απέλαση, να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες, διαβήματα κλπ και να ζητήσει εξηγήσεις από το Ισραήλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου